Aktualizacja rozwiązań projektowych

Informujemy, że w zakładce Mapy umieszczone zostały pliki pdf rysunków uaktualnionych planów lokalizacyjnych wraz z legendami dla planowanych przebiegów projektowanej inwestycji. Przedstawione przebiegi będą stanowiły podstawę przygotowania materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W zakresie oddziaływania inwestycji na otoczenia prace analityczne są w toku. Po ich zakończeniu i akceptacji Zamawiającego, rysunki z lokalizacją urządzeń ochrony środowiska i obszarami oddziaływania akustycznego zostaną upublicznione na stronie internetowej zadania.

16 komentarzy dot. „Aktualizacja rozwiązań projektowych

  1. Czyli dalej nie wiadomo jakie warianty zostały wybrane.
    Kiedy bd więcej informacji???
    Strasznie opornie to idzie 🙁

    1. trzeba się z każdym melepetom dogadac, nikomu nic nie pasuje.

      28 miało być chyba spotkanie na którym podjęta będzie decyzja.

  2. Wydaje mi się, ze kogoś olśniło i rozważają włączenie S5 do S8 w okolicy Łagiewnik co jest najbardziej sensowne i już ” za Niemca” taki przebieg przewidywano. Liczę na to bo Łagiewniki stały by się bardzo atrakcyjnym miejscem inwestycyjnym. S5 Bolków-Świebodzice-Świdnica-Łagiewniki zbierając po drodze Wałbrzych i Dzierżoniów, Bielawa, Pieszyce (100 tyś mieszkańców) i dalej kiedyś Strzelin,- Wiązów-Brzeg jako alternatywa dla A4 dla ruchu Zach -Wsch. Wtedy S8 sięgająca pod Mirosławice traci sens.

  3. Proszę o informację czy 28 lutego odbyło się posiedzenie KOPI. Jeżeli się nie odbyło to jaki jest planowany następny termin posiedzenia. Dziękuję.

  4. Kolego YOGI – nie dość, że nie – to zobacz poszczególne WPRy… Są tak absurdalne, że nie wierzę, że są rekomendowane… Zamiast prostej drogi proponowane (rekomendowane) są jakieś dziwne zawijasy. A dokładniej WPR3 i 4 – jeśli chcesz jechać z Kłodzka do Wrocławia, to musisz jechać na Złoty Stok… Czy to nie jest piękne? 🙂 Albo warianty WPR1 i 2 – jadąc z Wrocławia do Kłodzka jedziesz w kierunku Sobótki… Ale skoro wcześniej udało się przeforsować by S8 omijała Bełchatów i Wieluń dość szerokim łukiem, to tutaj też się da to jakoś sensownie wytłumaczyć 😉 … Wiecie – żabki, motylki, ptaszki, stare drzewa, tunel za drogi…

    1. Ja też nie rozumiem tych zawijasów. Mnie akurat interesuje odcinek startujący przy Magnicach. Nie wiem po co odbija w prawo (jadąc od Wrocławia). Można pominąć łącznik przed Magnicami tak jak zaznaczone w wariancie W1 i dalej południową częscią Kobierzyc. Tak też rekomnedują włądze gminy.

  5. Czy mogliby Państwo zamieścić aktualizację informacji nt. etapu prac? W jednym z wywiadów Minister Michał Dworczyk zapowiadał na koniec lutego posiedzenia jakiegoś panelu, który miał przyjąć na gruncie prawne wiążący scenariusz inwestycji. Dlaczego nie ma żadnych informacji na ten temat?

  6. Jeszcze się nie zaczęło a już są problemy to ślimak to widok tam nie tu też nie można.Chyba z tego będą nici czyli nic .Dużo szumu i na tym się skończy.A ja już się cieszyłem.

    1. Droga powinna iść polami a nie koło domów. Jeżeli tak są projektowane to czemu później się dziwisz że ludzie bronią dobytków które mają być w odległości na 50 m? Tych budynków nikt nie wykupi, nie dostaną również żadnego odszkodowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.